بعضی ها...

Star**khas*

شنیدید که میگن اونی که گریه می کنه یه درد داره اما اونی که میخندهزار تا من میگم اونی که میخندهزار تا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا از درداش خندیده

بعضی ها...

 

بعضي‌ها را بايد شــنيد ،


بعضي‌ها را فقط بايد ديــد ،


بعضي‌ها را مي‌توان خــريد !

.
.
.

بعضي‌ها را بايد فــروخت ...
بعضي‌ها را بايد نــديد ،
بعضي‌ها را بايد فــهميد ...
.
.
.

بعضي‌ها را بايد فرامــوش كرد

از دست بعضي‌ها نمي توان رهــا شد


بعضی ها از دست دادنشان چه غــم عــظيمی ست ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

ئ
ساعت2:05---13 آبان 1392
سلام وبلاگه عالی داری اگه دوست داری تبادل لینک کنیم
عنوان:گیم ابی
لینک:gameabi.mihanblog.com
تو گزاشتی خبر بده من بزارم
مرسی بای


maryam
ساعت17:19---7 آبان 1392
salam
chera vebeto ye dasti beheh nemizani


از تو دلگیرم ، که نیستی کنارم ...
ساعت20:53---1 آبان 1392


خبر از دلتنگی های من چطور؟

و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند…

خبرش رسیده که مرده اند؟

هیچ سراغ دلم را میگیری؟

کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟

مچاله ام از دلتنگی؟

آه… که هیچ کلاغی نساختیم میان هم

وجدانت راحت…

خبرهای من به تو نمی رسد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:kash bodi,,,dokhi,,,, ] [ 22:14 ] [ Meysam ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه